ameliaslife

Alla inlägg under september 2015

Av Amelia - 30 september 2015 17:59

Började skolan halv 1 idag och hade bara 2 lektioner sen slutade jag :D Filippa är sjuk så träffade inte henne idag :/ Men ska förhoppnings vis träffa henne imorgon :D Så idag ska jag bara sovs och senare blir det pizza :)

Av Amelia - 30 september 2015 15:25

Jag vet att alla mår dåligt till och från av olika anledningar, oavsett vilken anledning du har vill jag bara krama om dig och säga att det bli bättre. Du kommer att klara detta och då kommer du vara så mycket starkare. Denna gång förbereder nästa gång du faller, du är stark! Gråt ut, skrik tills det känns bättre. Gör det du känner att du behöver! Jag vill tro att allt blir bra i slutändan.

Av Amelia - 30 september 2015 12:08

Förlåt fär den dåliga uppdateringen igår men det hände inte så mycket igår mer än att jag fick en spricka i fingret/handen och sen träffade Nellie. Träffade aldrig Filippa igår men ska träffa henne idag :D Så klart kommer även bloggen uppdateras som vanligt och jag har massor sv idéer ;) Hoppas eran dag blir bra och var rädda om er <3

Av Amelia - 29 september 2015 17:14

Har en spricka i handen :( Gör sjukt ont! Vi hörs mer sen ska försöka få tag på Nellie och Filippa nu för att höra om vi ska ses idag eller inte.

Av Amelia - 29 september 2015 16:13

Är hos läkaren nu. Inte för att jag tror att mitt finger är brutet eller någon men mamma vill vara säker på att det inte är det. Så nu väntar jag på läkaren och hoppas hon kommer snart för ska träffa min mentor vid 5. Hoppas jag hinner. Vi hörs

Av Amelia - 29 september 2015 11:31

Av Amelia - 29 september 2015 10:26

Låt ingen trycka ner dig, du är perfekt som du är. Du kan aldrig vara alla till lags men det behöver du inte heller. Du lever inte för att vara alla till lags utan du lever för att leva ditt liv, din dröm inte någon annans. Ta hand om dig och dom runt dig <3

Av Amelia - 29 september 2015 08:06

Sitter och väntar på tåget nu, det ska komma om 18 minuter. Lång dag idag men efter det ska jag som det ser ut nu träffa Nellie för att äta donken med henne och sen träffa Filippa eller både tillsammans :) Får se hur det blir. Vi hörs snart igen, Hadeee!

Presentation


Hej! Amelia heter jag är 17 år och ska snart börja gymnasiet. I denna blogg kommer ni hitta allt möjligt roligt och tankar som finns just nu! Hoppas ni stannar och trivs här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards