ameliaslife

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Amelia - 21 september 2015 13:38

Sitter på tåget hem nu och väl hemma ska jag äta, gå ut med Lotus och kanske sova :P För att sen åka till stan med Filippa. Vet inte riktigt vad vi ska göra men hon ska träffa Hasan i alla fall sen blir det donken som vanligt. Haha ändå går jag inte upp i vikt ;) En bild från igår

Av Amelia - 21 september 2015 11:09

Jag tycker att världen är falsk. Det är sällan jag säger att jag hatar livet mer att jag hatar världen. För jag vet många som säger att dom hatar livet men livet och världen är för mig olika saker. Livet är liksom mitt liv, ditt liv och hans liv. Men världen är allt. Det är världen som är fel inte våra liv. Inte från grunden. Jag tycker att världen är så falsk. Man måste liksom vara falsk för att ens ha en plats här. Hugga andra i ryggen är vardagsmat, att vara äkta är något nytt. Det är inte mitt liv det är fel på, det är världen.

Av Amelia - 21 september 2015 09:23

God morgon!
Det är måndag idag och alla verkar hata måndagar och sen kommer jag då som aldrig fattat vad det är för skillnad på måndag och alla andra dagar förutom fredag? Efter skolan ska jag hem sen in till stan med Filippa. Mer om det sen.
En tanke jag har haft ganska länge, ska jag färga håret rött? Skulle jag passa i det? Eller ska jag köra med en mörkare brun färg?

Presentation


Hej! Amelia heter jag är 17 år och ska snart börja gymnasiet. I denna blogg kommer ni hitta allt möjligt roligt och tankar som finns just nu! Hoppas ni stannar och trivs här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards