ameliaslife

Alla inlägg under juli 2015

Av Amelia - 30 juli 2015 15:47

https://m.ask.fm/ameliasilversssss
Passa på att fråga allt ?

Av Amelia - 16 juli 2015 21:32

Tänkte berätta lite om gårdagen och dagen idag. Igår sov Jenna och Melvin över, det vart jätteroligt men tyvärr mådde jag inte så bra så vart mest på rummet fram till jag gjorde en kladdkaka och tröst åt lite hehe. Efter det gick jag Filippa och hennes lillasyster till donken. Efter det gick vi hem och då somnade jag haha. Idag kom även Petra hit så vi grillade ? Mår fortfarande inte så bra så efter grillningen gick jag hem och in på mitt rum igen. Lite om vad som hänt och händer just nu.

Av Amelia - 16 juli 2015 16:04

Mår lite bättre nu, eller försöker intala mig de. Nu blir det grillning med familjen och sen kanske stan med Filippa

...

Av Amelia - 15 juli 2015 16:14

Ni minns det jag skrev om förut? Det som tyvärr är privat? Jag mår helt ärligt inte så bra nu och jag är ledsen att jag startade bloggen just nu då detta hände då tyvärr bloggen hamnar lite åt sidan, men jag hoppas verkligen att ni förstår och fortsätter att läsa bloggen! Kika in här imorgon för då ska jag försöka blogga ??

Av Amelia - 15 juli 2015 12:07

God morgon!
Jag vet att jag inte uppdaterade så bra igår men det hände så mycket saker igår som tyvärr är privata men det är lite bättre nu. Idag ska bloggen hållas igång med 4 inlägg och detta är ett av dom. Idag ska jag följa med mamma på ett ärende i stan vet faktiskt inte vad vi ska göra där, verkligen bra koll har jag ? Sen inatt så sover min syster Jenna över här med hennes barn Melvin.

Av Amelia - 14 juli 2015 16:17

Vart på Heden nyss eller nyss och nyss en timma sen kanske. Efter det gick vi till donken för att äta lite, tog ingen bild men det gjorde jag igår så ni får bild på gårdagens från Max. Aja sitter på bussen nu på väg hem. Ska skriva ett inlägg när jag kommer hem som kommer ut lite senare så det är bara att hålla koll! Något speciellt ämne ni vill läsa om? ?

Av Amelia - 14 juli 2015 08:55

God morgon!
När man vart vaken i 2 timmar snart fastän man försökt att somna om så är det väl dags att ge upp om det? Anyway kan jag berätta om min gårdag på Liseberg, ja det blev Liseberg och tyvärr har jag inga bilder för min mobil dog. Vi gick egentligen för att kolla på Viktor och Samir men det slutade ändå med att jag och Filippa inte gick... Hade i alla fall helt okej roligt igår, okej jag hade roligt igår. Jag kom i alla fall på andra tankar och fick koppla bort tankar lite vilket jag trodde vart omöjligt men det gick ? Åkte inte allt, verkligen inte och Helix vart en av dom jag inte åkte. Det får bli nästa gång.

Av Amelia - 13 juli 2015 14:31

Många (läs alla) säger hela tiden till varandra att man ska vara sig själv och göra det man mår bra av men sen slutar det med att den personen som sa att man ska vara sig själv bara vänder kappan efter vinden och helt plötsligt säger att den och den ska du inte umgås med eller det och det ska du inte göra. Jag förstår inte logiken i det för varför ens från början säga att man ska vara sig själv om man ändå ska vara emot det sen? Jag har tröttnat på det beteendet är dom riktiga vänner så stannar dom oavsett vilka val du tar! Jag säger bara var dig själv och skit i dom andra!

Presentation


Hej! Amelia heter jag är 17 år och ska snart börja gymnasiet. I denna blogg kommer ni hitta allt möjligt roligt och tankar som finns just nu! Hoppas ni stannar och trivs här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards