ameliaslife

Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Amelia - 13 juli 2015 14:31

Många (läs alla) säger hela tiden till varandra att man ska vara sig själv och göra det man mår bra av men sen slutar det med att den personen som sa att man ska vara sig själv bara vänder kappan efter vinden och helt plötsligt säger att den och den ska du inte umgås med eller det och det ska du inte göra. Jag förstår inte logiken i det för varför ens från början säga att man ska vara sig själv om man ändå ska vara emot det sen? Jag har tröttnat på det beteendet är dom riktiga vänner så stannar dom oavsett vilka val du tar! Jag säger bara var dig själv och skit i dom andra!

Av Amelia - 13 juli 2015 11:49

God morgon!
Igår vart jag bara hemma och tvättade. Har väldigt svårt att bara vara hemma för blir så rastlös så idag hoppas jag att det blir att träffa Filippa ? Vi kanske ska till Liseberg med Ida men ska skriva till henne nu och se om det blir något av det idag. Annars behövs mitt rum städas så då blir det att göra det..,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Amelia heter jag är 17 år och ska snart börja gymnasiet. I denna blogg kommer ni hitta allt möjligt roligt och tankar som finns just nu! Hoppas ni stannar och trivs här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards