ameliaslife

Alla inlägg den 9 augusti 2015

Av Amelia - 9 augusti 2015 14:05

Jag gör många misstag och det gör väl alla men jag lär inte av dom. Kan göra om dom 100 gånger innan jag lär mig. Jag har svårt att fatta att folk kan tycka om mig och min osäkerhet om det gör att folk lätt tröttnar och drar innan jag ens hinner blinka. Andra som säger att dom aldrig kommer såra mig men som sårar mig så fort dom får en chans. Jag litar lätt på folk, vill tro bra om alla och även fast många ser det som en nackdel, som blåögd så ser jag inte det så. Liksom varför gå runt och tro att alla bara vill en dåligt hela tiden? Om man är öppen och ärlig mot en person och personen sen vänder kappan efter vinden så säger det mer om personen än om mig. Jag tänker fortsätta att tro bra om alla för det är sån jag är och jag hoppas verkligen att jag fortsätter med det.

Av Amelia - 9 augusti 2015 11:05

Okej. Ny dag nya möjligheter! Vad är era planer idag? Mina är att kanske åka till stan (hoppas på de) annars blir det att bara vara hemma. Idag ska jag träna och ska faktiskt göra det nu innan frukost. Annars blir det nog att blogga mycket och sen ligga i sängen och lyssna på musik.

Presentation


Hej! Amelia heter jag är 17 år och ska snart börja gymnasiet. I denna blogg kommer ni hitta allt möjligt roligt och tankar som finns just nu! Hoppas ni stannar och trivs här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards