ameliaslife

Alla inlägg under juli 2015

Av Amelia - 13 juli 2015 11:49

God morgon!
Igår vart jag bara hemma och tvättade. Har väldigt svårt att bara vara hemma för blir så rastlös så idag hoppas jag att det blir att träffa Filippa ? Vi kanske ska till Liseberg med Ida men ska skriva till henne nu och se om det blir något av det idag. Annars behövs mitt rum städas så då blir det att göra det..,

Av Amelia - 12 juli 2015 16:29

Kärlek. Olycklig kärlek och lycklig kärlek. Jag tänker mycket, har alltid gjort kommer alltid att göra. Men det gör att jag ibland tänker för mycket, blir osäker och backar undan så att personen jag backar från drar sig undan. Jag är så sjukt kär i en kille men tänker nog för mycket igen. Kanske bara borde tänka på annat och se hur allt blir.

Av Amelia - 12 juli 2015 13:54

Tänk denna "klänningen" med ett par höga knä strumpor och dom skorna ? Så sjukt snyggt! Kanske ska köpa detta ?

Av Amelia - 12 juli 2015 11:52

God morgon!
Denna morgon har börjat lugnt, ligger kvar i sängen och ska snart gå upp. Idag blir det att tvätta och bara ta det lugnt, det kan behövas efter denna veckan kan jag säga! Har fixat några roligare inlägg som släpps idag också. Men tänkte göra 4 inlägg per dag, blir det bra?

Av Amelia - 11 juli 2015 22:29

Hej!
Tänker att ni får läsa min beskrivning så slipper jag skriva en sak två gånger, blir så tjatigt då. Har bloggat här två gånger innan men tänkte att nu ger jag det en ny chans. Hoppas ni kikar in här imorgon för då börjar böoggen rulla på riktgt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Amelia heter jag är 17 år och ska snart börja gymnasiet. I denna blogg kommer ni hitta allt möjligt roligt och tankar som finns just nu! Hoppas ni stannar och trivs här!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards